Офіційний сайт Запорізької районноі державної адміністраціі

Розділи

Календар

« Квітень 2024 »
Пн 1 8 15 22 29
Вт 2 9 16 23 30
Ср 3 10 17 24  
Чт 4 11 18 25  
Пт 5 12 19 26  
Сб 6 13 20 27  
Нд 7 14 21 28  

Пошук

Новини

Підсумки роботи зі зверненнями громадян у 2019 році

До райдержадміністрації протягом 2019 року надійшло 192 звернення, що на 44 звернення (або 19%) менше ніж за минулий рік. За звітний період до райдержадміністрації надійшло 25 звернень поштою. Всього до райдержадміністрації протягом звітного періоду звернулося 739 громадян, що на 268 громадян (або 64 %) більше ніж за минулий рік (471 громадян).

За характером основних питань (194), що порушували громадяни у звітному періоді чисельне місце займають питання соціального захисту – 73(38%), комунального господарства – 49 (25%) та аграрної політики і земельних відносин – 21 (11%). Деякі питання, з якими зверталися громадяни, стосувалися питань не зазначених у формі статистичного звіту. Отже, ці питання віднесено до розділу «інші» - 10 (5 %). Серед усіх звернень (192) 6 % від загальної кількості складають колективні (12).

За результатами розгляду звернень (192): громадянам надано роз’яснення 124, що на 63 звернень або 34 % менше ніж за аналогічний період минулого року (187); вирішено позитивно 51 звернень, що на 16 звернень або 46 % більше ніж за минулий рік (35); відмовлень у розгляді звернень не було.

Усі звернення, які надходять до райдержадміністрації, уважно розглядаються, викладені в них факти ретельно перевіряються, докладаються конкретні зусилля до вирішення проблем заявників в рамках чинного законодавства. Усім надано вичерпні роз’яснення щодо можливих шляхів вирішення питань.

Звернення громадян, що надійшли до райдержадміністрації з Урядової гарячої лінії, реєструються в електронній базі документообігу “Optima – WorkFlow” з окремими порядковими номерами. Загальна кількість таких звернень за 2019 рік складає 297.

Звернення, які надходять з Обласного контактного центру також реєструються в електронній базі документообігу “Optima – WorkFlow” за окремими порядковими номерами. За звітний період надійшло 83 звернень. Усі звернення розглянуті та перевірені. Всім громадянам надана вичерпна відповідь.

У Запорізькій райдержадміністрації щоквартально проводиться аналітична робота з питань звернень громадян. Звіти про виконання заслуховуються на колегіях та нарадах.

Протягом 2019 року проведено 2 наради при голові, райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації та головами виконкомів сільських /селищних рад щодо організації роботи зі зверненнями громадян (протокол від 19.03.2019 № 3, протокол від 17.05.2019 № 6). Керівництво райдержадміністрації приділяє значну увагу посиленню контролю і підвищенню персональної відповідальності виконавця за своєчасне і безумовне виконання завдань, передбачених указами і дорученнями Президента України.

Відділ організаційної роботи, діловодства і контролю апарату райдержадміністрації



Понеділок, 20 Січня 2020 09:24 | Переглядів: 143

Карта району


Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International

закрыть

Шрифт: [большой] [маленький]

Контраст: [белый] [синий] [зеленый] [черный]

[Сбросить настройки]