Новини
Продовжуємо знайомство з 4 класами закладів освіти району
Продовжуємо знайомство з 4 класами закладів освіти району. І сьогодні разом з директором Степненської ЗШ І-ІІІ ступенів Селівановою Л.І. та заступником з НВР Момот О.О. були учасниками квесту на уроці математики в 4 класі ( вчитель АЙВАЗЯН ЛЮДМИЛА ІВАНІВНА).
Сучасність гостро поставила питання про зміну педагогічної парадигми, внесення в масову свідомість нового розуміння сутності освітньої діяльності.
В. Ф. Шаталов писав: головна заслуга вчителя, не в конспектах і опорних пунктах, а в тому, щоб він зняв у дітей страх перед школою, зробив її місцем дитячої радості. А дитині школа повинна обов'язково приносити радість. До цього зобов'язує не лише гуманне ставлення до дітей, а й турбота про успішність навчальної діяльності.
Квест-технологія може знайти гідне місце серед педагогічних технологій, що використовуються в нашій країні. Квест (запозичення англ. Квест - «пошук, предмет пошуків, пошук пригод, виконання лицарського обітниці»). є одним з новітніх засобів використання інформаційно-комунікаційних технологій в цілях створення уроку, орієнтованого в першу чергу на учнів, залучених в навчальний процес
Квест - це різновид ігор, що вимагають від гравця рішення розумових завдань для просування по сюжету. Квест в педагогіці - це виконання проблемного завдання з елементами гри. Квестова технологія передбачає пошук рішення, розгадку таємниці. Весь сюжет гри даного виду рясніє різними підказками, які й допомагають вирішити, як же саме можна впоратися з тією чи іншою виниклої трудністю. Таким чином, проходження квесту чимось нагадує рішення своєрідної логічної головоломки. Один з принципів квестовой технології - ненав'язливість навчання. Урок починається з загадки, пошуку скарбу, побудови піраміди і т.п. У ході уроку учні самостійно приходять до вирішення поставленого завдання (вчитель не пояснює, а пропонує шляхи вирішення, допомагає у проходженні маршруту).
Відділ освіти, молоді, спорту, культури та туризму райдержадміністрації
Четвер, 06 Лютого 2020 09:10 | Переглядів: 203