Офіційний сайт Запорізької районноі державної адміністраціі

Розділи

Календар

« Березень 2024 »
Пн   4 11 18 25
Вт   5 12 19 26
Ср   6 13 20 27
Чт   7 14 21 28
Пт 1 8 15 22 29
Сб 2 9 16 23 30
Нд 3 10 17 24 31

Пошук

Новини

Інформаційно-аналітичні матеріали для роботи

1) Російські спекуляції на темі телефонної розмови Президента України та президента РФ: «Пресс-секретарь Кремля Д.Песков подтвердил, что президент России В.Путин провел телефонные переговоры с Президентом Украины П.Порошенком. При этом он уточнил, что беседа состоялась по инициативе украинской стороны»: «Действительно, позавчера был телефонный разговор между Порошенко и Путиным. Президент Украины выразил соболезнования главе российского государства в связи с авиакатастрофой, которая произошла накануне. Он говорил о готовности взаимодействовать по линии завода производителя, выяснения причин авиакатастрофы», – рассказал Песков. //antimaydan.info
КОМЕНТАР: звільнення українських заручників та введення миротворців на окуповану частину Донбасу. Саме такі теми насправді обговорювались під час телефонної розмови Президента України П.О.Порошенка з Путіним.
«Мета складалася в основному з двох частин. Частина перша – це було висловлено рівно три роки тому, на початку 2015 року при укладанні Мінська-2. Нам як повітря, потрібні миротворці. І якщо тоді моя пропозиція не сприйнята була ніким, то на сьогодні за три роки кропіткої роботи, абсолютна більшість країн – членів Ради Безпеки Організації Об’єднаних Націй, плюс ті, хто підтримує Україну, зараз твердо наголошують на абсолютній необхідності миротворчої місії ООН», - повідомив Президент України, відповідаючи на питання журналістів про розмову. //president.gov.ua
При цьому він наголосив, що «миротворча місія має бути на усій окупованій території», і повинна мати право наводити порядок – притягати до відповідальності, роззброювати незаконні збройні формування.
На переконання Глави держави ця «місія може принести мир на українську землю і створити умови для реінтеграції цих територій назад до України». «Ми ні в якому разі не можемо зупинитися на звільнені наших заручників, у чому активно задіяна Ірина Геращенко (перший заступник Голови Верховної Ради – ред.) та уся моя команда», - підкреслив Президент України та нагадав про успішне звільнення 74 українців напередодні Нового року.
«Я обговорював конкретні деталі, списки, конкретні прізвища. При чому як тих, кого ми маємо повернути з окупованих територій, так і тих, кого ми маємо повернути з Росії», - зазначив П.О.Порошенко.
Глава держави не назвав конкретних прізвищ, зауваживши, що не хоче нашкодити переговорному процесу повернення. «Ми робимо усе можливе, для того щоб повернути наших додому. І наших воїнів, які знаходяться незаконно у в’язницях на окупованій території. І пана Сущенка, і пана Сенцова, пана Кольченка, кримських татар. Усіх, хто незаконно знаходиться на території Російської Федерації», - сказав Президент України. //president.gov.ua
У той же час директор Центру політичних досліджень «Пента», український політолог В.Фесенко нагадав про майбутню (на той час) Мюнхенську зустріч та наголосив на необхідності налагодження комунікації Києва з Москвою, формуючи порядок денний: «Через кілька днів у Мюнхені має відбутись зустріч міністрів закордонних справ країн Нормандської четвірки. Фактично, йдеться про відновлення переговорів у Нормандському форматі. Порошенко теж туди їде і, найбільш ймовірно, буде зустрічатись з німецькими та американськими очільниками. І там говоритимуть про невиконання Росією Мінських домовленостей.
Україна ініціює обмін українських громадян, які знаходяться в Росії. Адже той великий обмін, який відбувся у грудні, стосувався тих, хто знаходився у Луганську та Донецьку. А тим часом кількість наших громадян, яких затримали в Росії, за останні кілька місяців збільшилась. Там є двоє наших прикордонників, плюс існує проблема Сущенка. І, наскільки я розумію, тривають переговори щодо звільнення Сенцова і Кольченка, хоча тут ситуація дуже непроста.
Ми не знаємо, як ця розмова відбувалася, тож не можемо оцінювати, чи стане вона ефективною. В Україні є чимало людей, що виступають проти будь-яких контактів та переговорів з росіянами, тим паче з Путіним. Я не поділяю таку думку – переговори треба вести, особливо, якщо є про що. А у нас тем вистачає.
Наша тактика правильна. Та чи готовий Путін піти на поступки, в тому числі й у питаннях звільнення українських громадян? Цю готовність неможливо оцінити. Та раз у рамках своєї виборчої кампанії Путін пішов на розблокування обміну заручниками на Донбасі, значить, вікно можливостей є. Хтозна, може напередодні самих виборів Путін ще раз піде на подібний жест. Цей жест не тільки для нас, а й для Заходу. Та ніяких гарантій немає. Все залежить від настроїв, бажань, інтересів та вимог Путіна. На превеликий жаль, в даному випадку можливості української сторони суттєво обмежені. Тому не можна сказати, чи буде ефект. Варто діяти за принципом «вода камінь точить». Хоча б спробувати». //nv.ua

2) Суцільна брехня – норма для путінських посіпак:
«Желание Киева за чужой счет отремонтировать корабли, оставшиеся в Крыму, вполне понятно, но Россия не обязана заниматься реставрацией украинского флота. Об этом заявил командующий Балтийским флотом адмирал В.Валуев. По его словам, в том, что украинские корабли без присмотра превратились в ржавые корыта, Россия не виновата. Экипажи с кораблей ушли по собственному желанию, бросив имущество на произвол судьбы. И за это стоит спросить с командования украинских ВМС. Силой технику никто не отнимал, Украина сама от нее отказалась в 2014 году». //antimaydan.info
КОМЕНТАР: одразу нагадаємо, 11.01.2018, під час зустрічі з російськими журналістами президент Росії В.Путін заявив, що Кремль готовий повернути українську військову техніку з окупованого Криму.
У мережі показали стан українських військових кораблів в окупованому Криму, які президент Росії В.Путін запропонував повернути Україні.
Так, на записах можна побачити морські тральщики «Чернігів» та «Черкаси», а також підводний човен «Запоріжжя» і рятувальне буксирне судно «Кременець». На відео видно, що за роки анексії захоплена українська техніка неабияк занепала і перебуває у «жалюгідному стані». На деяких суднах з’явилась іржа та облізла фарба.
Тоді ж командувач ВМС України І.Воронченко заявив, що питання про повернення техніки з окупованого Криму буде вирішувати керівництво України: «Рішення буде прийматися на рівні вищого військово-політичного керівництва держави. Але це питання необхідно ретельно вивчити, щоб ми не стали розмінною картою в брудній кремлівської грі». За даними командувача ВМС України, на момент анексії Росією Криму на території півострова залишалось 8 бойових кораблів, з них не на ходу був лише один – ВДК «Ольшанський», а корвет «Луцьк» був на ремонті.
«Заяви, що весь наш флот був непотріб, не відповідають дійсності», – наголосив І.Воронченко. //24tv.ua
Україна робить вірно, що не забирає кораблі з окупованого Криму, які їй пропонують. Про це заявив заступник секретаря РНБО М.Коваль: «Існує таке поняття, як Гаазький міжнародний суд. Росія піратськими методами здійснила захоплення цих кораблів, і їй доведеться відповідати за це перед цим судом. Згадайте, скільки під прапором Росії в Середземне море виходив десантний корабель «Костянтин Ольшанський»? Цей корабель вони заганяли. А решту захоплених кораблів зробили донорами. Москва розікрала всі кораблі, які належать нам! І що, ми тепер спокійно повинні їх забрати? Ні!»- зазначив Коваль.
Він сказав, що Росія через суд поверне Україні кораблі після ремонту в такому стані, в якому вони були захоплені. //stopcor.org
Українська армія після окупації Криму вивезла зброї приблизно на 1,5 млрд доларів, хоча кораблі так і залишилися в портах півострова. Про це заявив секретар РНБО О.Турчинов на засіданні суду, передав кореспондент АСН. «Крим був окупований, тому повернути кораблі ми не змогли. Хоча дуже багато зброї ми змогли вивести з Криму - десь на півтора мільярда доларів … », - зазначив політик.
За його словами, Росія заблокувала виведення кораблів ВМФ України, підірвавши в Донузлаві свій корабель. Українські судна не були вчасно виведені з півострова, оскільки головнокомандувач Березовський цьому перешкодив. При цьому він уточнив, що Крим був спочатку окупований, а потім анексований. //uazmi.org

3) «З хворої голови на здорову», саме так можна оцінити хамську заяву путінського цинічного рупора С.Лаврова.
«Украинский кризис не стал причиной нынешних отношений между Россией и Западом, он скорее стал следствием той политики, которую западные страны, прежде всего США и страны НАТО, проводили после окончания «холодной войны»… Для нас не явилось сюрпризом то, что произошло на Украине. Это стало, как я уже сказал, следствием той линии, которую выбрала НАТО» //ria.ru
КОМЕНТАР: насправді, розв'язана РФ гібридна війна виходить на міжнародний рівень, заявляє Президент України П.О.Порошенко.
«Сьогодні нам нічого не залишається, як визнати, що гібридна війна, яку розв'язала Росія, поступово перетворюється в повноцінну світову гібридну війну. Ця війна ведеться на різних рівнях, на різних полях битв і на різних швидкостях. У цій війні вже беруть участь багато різних акторів , які, можливо, навіть не усвідомлюють свою руйнівну роль. Однак те зло, яке стоїть за цією війною, одне й те саме, і воно живе в Кремлі», - сказав П.О.Порошенко в ході панельної дискусії «Оборонне співробітництво в ЄС і НАТО: більш європейське, більш тісне, більш дієздатне?» на 54-й Мюнхенській конференції з питань безпеки 16.02.2018.
Глава Української держави зазначив, що ніхто не сприйняв всерйоз, коли в 2007 році в Мюнхені президент РФ оголосив свою війну цивілізованому світу. Він також зазначив, що «російська агресія проти України в 2014 році стала найсерйознішим і цинічним нападом на демократичні цінності і міжнародний порядок».
П.О.Порошенко підкреслив, що сценарій агресії планувався заздалегідь. «І коли сюжет був активований, він привернув багатьох агентів. Візьміть маргінальні ультраправі й ультраліві партії, яких багато років підтримувала Росія. Візьміть армії тролів і пропагандистів, що проникають у наші будинки, які не визнають кордонів, не мають моральних принципів і правил. Візьміть фейкові новини, які спотворюють реальність і дезорієнтують наші суспільства. Візьміть кібератаки, націлені на критичну інфраструктуру або навіть виборчі кампанії, що підривають свободу вибору наших громадян. Візьміть хвилі міграції, перш за все, в країни ЄС, які були призначені для дестабілізації його зсередини», - сказав він. На думку П.О.Порошенка, «ця діяльність супроводжується масовою мілітаризацією російського режиму і його доведеною готовністю використовувати будь-які наявні військові інструменти, в тому числі ядерну зброю». //interfax.com.ua
Разом з тим, політика Росії щодо України, починаючи від 2014 року, стала однією з причин зміни тенденції, яка панувала в НАТО близько 25 років. Йдеться як про зниження багатьма країнами Європи видатків на оборону, так і про скорочення військових структур Північноатлантичного альянсу. Якщо на момент завершення «холодної війни» у 33 командних структурах були задіяні 22 тисячі осіб, то зараз це менше семи тисяч персоналу в семи командуваннях. «Очікувалося, що Росія стане стратегічним партнером», - пояснює цю тенденцію один з чиновників НАТО.
Але, як свідчить розвиток подій, такі очікування виявились помилковими. Тепер НАТО взяв курс на те, аби краще відповідати викликам сучасності. У 2016 році на саміті у Варшаві вирішили реформувати структуру органів військового управління НАТО. Зараз цей задум поступово конкретизується. Так, міністри оборони країн Альянсу на своєму засіданні 14-15 лютого в Брюсселі ухвалили рішення створити два нових командування НАТО.
Перше з них - командування об'єднаних сил для Атлантики. Його планують створити «для того, щоб допомогти захищати морські лінії комунікації між Північною Америкою та Європою», - пояснив генеральний секретар НАТО Єнс Столтенберг за підсумками засідання. Друге командування - логістичне - займатиметься тиловим забезпеченням і військовою мобільністю. Крім того, вирішили створити новий центр кібероперацій у Верховному командуванні об'єднаними силами НАТО в Європі у бельгійському Монсі.
США уже запропонували розмістити командування для Атлантики на своїй території. А Німеччина хотіла би створити логістичне командування у себе. Міністр оборони ФРН Урсула фон дер Ляєн наголосила, що Німеччина не лише розташована в серці Європи, вона має ще й великий досвід у сфері логістики та тилового забезпечення.
Модернізація військової структури НАТО - це відповідь на зміни безпекового середовища у світі. Ця реформа має дозволити краще реагувати на різні виклики: «Ми намагаємося побудувати структуру військового управління, яка може функціонувати на всі 360 градусів і за будь-якого сценарію, який може виникнути на Півдні, на Сході», - говорить один з чиновників НАТО.
Поряд з нестабільністю в Африці та на Близькому Сході, а також тероризмом, коли в НАТО говорять про причини, вони, в першу чергу, називають дії Москви. «Основний аргумент полягає в тому, що Росія - це очевидний безпековий виклик. Після анексії Криму, підтримки сепаратистів на Донбасі, російських дій у Сирії та її зусиль у регіоні Середземного моря існує нова безпекова реальність», - заявляв раніше голова військового комітету НАТО генерал П.Павел.
За словами Є.Столтенберга, саме структура військового управління НАТО дозволяє 29 державам-членам діяти, як одній. «Покращення перекидання сил, обладнання та техніки є життєво необхідним для нашої колективної оборони та стримування».
Один із чиновників НАТО додав, що якщо станеться криза, якщо НАТО доведеться захищатися, то знадобиться надійна інфраструктура та логістика, щоб координувати потік військ з Америки до Європи та Європою, а також потік цивільних і біженців - у зворотному напрямку.
Слід зазначити, що розвиток військової мобільності є пріоритетом і для Євросоюзу. Відповідні ініціативи представили в кінці 2017 року як Єврокомісія, так і країни ЄС – саме від них у першу чергу залежить усунення бар'єрів для перекидання військ. Тим часом країни НАТО збільшують свої витрати на оборону. За словами Столтенберга, якщо у 2014 році лише три країни витрачали на неї щонайменше два відсотки ВВП, то цього року, як очікується, цей цільовий показник виконуватимуть вже вісім країн… // dw.com
До слова… 17.02.2018 на своїй сторінці у Фейсбук керівник проекту «Стоп Террор» С.Кабакаєв зазначав: «Украине передадут не только Джавелины, а и другое летальное оружие! Сегодня прошли переговоры Президента Украины и Министра обороны США. Я представляю, как будет завтра подгорать у Киселева и Соловьева на эфире. Особенно пропаганда вновь запустит такие тезисы: сапог НАТО, пиндосы захватывают Украину, Россию ущемляют, в Украине будут ущемлять русскоговорящих, США хочет начать эскалацию и другие истеричные фразы. США в очередной раз доказывают, что они наш надежный партнёр и будут продолжать помогать как в сфере обороны, безопасности так и других».

4) Етапність розгортання миротворчої місії на Донбасі – це важливе і складне питання. Росія цинічно спекулює на цій темі.
«В Кремле заявили, что состав и мандат миротворческой миссии Организации Объединенных Наций на востоке Украины не может быть определен без согласования с контролируемыми Россией боевиками». Пресс-секретарь президента РФ В.Путина Д.Песков: «Вы знаете, что сама по себе идея миссии принадлежит президенту Путину, и именно им она была инициирована. Им было инициирована дискуссия. Состав подобной миссии, режим размещения, цели размещения не могут быть определены без согласования с «республиками» Донбасса», – сказал Песков, отвечая на вопрос, какова позиция Кремля относительно размещения миротворцев из Швеции, Финляндии и Беларуси, представители которых заявили о готовности отправить своих миротворцев в Украину. // segodnya.ua
КОМЕНТАР: насправді, Росія на ініціативу України щодо миротворців на усій території Донбасу, включаючи державний кордон з РФ, запропонувала свій варіант, який передбачає наявність місії лише на лінії розведення сторін і для охорони місії ОБСЄ.
Україна ж продовжує наполягати на миротворцях на усій захопленій території, в тому числі – на кордоні з Росією. Також Київ проти того, щоб росіяни входили у миротворчу місію ООН, якщо її спрямують на схід України.
30 січня 2018 року спецпредставник США Курт Волкер заявив, що Росія вже не виключає можливість розгортання миротворчої місії ООН по всій території на Донбасі, включаючи російсько-український кордон.
ООН має розглянути застосування контингенту у 20 тисяч військовослужбовців з країн, які не є членами НАТО, і 4 тисяч поліцейських. // pravda.com.ua
17.02.2018 під час робочого візиту до Німеччини Президент України П.О.Порошенко зазначив, що для запровадження повномасштабної місії миротворців ООН, яка забезпечить повернення окупованих територій під український суверенітет, потрібно дотиснути Росію. Розуміння необхідності такої місії у ключових міжнародних партнерів є, наголошує Глава держави.
«На сьогоднішній день мені здається, що ідея миротворців, оволоділа умами людей, які приймають рішення, в тому числі і тут, у Мюнхені на безпековій конференції. На мою думку, є абсолютне розуміння, що це є ключовою складовою мирного мінського процесу», - наголосив П.О.Порошенко.
«Для того, щоб в Україні було запроваджено повномасштабну місію миротворців ООН, яка забезпечить повернення цих територій під український суверенітет, потрібна лише одна річ - дотиснути Росію», - сказав Президент України.
Під час зустрічі з представниками ЗМІ, за підсумками участі у Мюнхенській безпековій конференції, Глава держави нагадав, що існує декілька доповідей з цього приводу. Він зауважив, що існує багато позицій імплементації його ініціативи, яка була започаткована на початку 2015 року, про те, що для забезпечення безпекового компоненту Мінських угод найбільш реальним кроком є запровадження миротворчої місії. При цьому, Президент України уточнив: «Не якоїсь екзотичної – миротворці не мають бути ескорт-сервісом вздовж лінії зіткнення. Ми не маємо мати якісь обрізані повноваження». «Миротворці мають право роззброювати незаконні збройні формування. Миротворці мають забезпечити відсутність іноземних військ на окупованій території. Ми можемо говорити, що обов’язковим компонентом має бути присутність миротворців на неконтрольованій ділянці українсько-російського кордону для того, щоб зупинити інфільтрацію російських військ і російських боєприпасів, пального і військової техніки на територію України», - підкреслив П.О.Порошенко. За його словами, з більшості інших позицій можна вести відкритий діалог і пошук компромісів. Зокрема, щодо функціональних етапів; країн, які можуть брати участь у миротворчій операції. Він акцентував на принципі миротворчих операцій, який полягає в тому, що у складі миротворчої місії як правило участі не беруть сусідні країни.
Президент України також підкреслив, що ключова позиція – якнайшвидше перейти до дискусії по суті щодо миротворчої місії. // president.gov.ua
Голова МЗС України П.Клімкін: «Якщо буде прийнято політичне рішення, то, як правило, в ООН на розгортання місії, а це досить масштабна місія, буде потрібно 6-9-10 місяців як мінімум, не виключено, що навіть більше». «Важливо, щоб це відбувалося так, щоб Росія не могла це заморозити на якомусь етапі і використати це для тиску на нас, і на Захід. Це має бути не географічна логіка – з лінії дотику і далі, а функціональна. Спочатку жорстка безпека, потім вся безпека, а потім тільки підготовка до наступних виборів і якийсь політичний компонент», – підкреслив П.Клімкін.
«Старт миротворчої місії на Донбасі має розпочатися лише після виходу російських військ з тимчасово окупованих територій на Сході України. Будь-які інші опції – це замороження. А замороження – це ситуація, яка вибухне в кожну секунду, і Росія безумовно використає це», – заявив він. // pravda.com.ua
«Блакитні шоломи» на Донбасі мають представляти абсолютно нейтральні держави. Білорусь не є такою країною. Білорусь не може брати участь у миротворчій місії ООН на Донбасі. На цьому наголосила заступник міністра закордонних справ України О.Зеркаль. За її словами, причиною цього є те, що Білорусь входить до країн так званого «Ташкентського договору».
«Наскільки я знаю, Білорусь не вийшла з ОДКБ і є членом цієї організації. А якщо ми виключаємо НАТО, то дуже логічно, щоб ми не говорили, що країни ОДКБ теж брали участь у місії», - прокоментувала О.Зеркаль.
Вона також додала, що під час перемовин щодо миротворців ООН на сході варто враховувати, що самопроголошені «ДНР» і «ЛНР» не є сторонами переговорів, а Росії необхідно довести, що «грати за їх правилами ніхто не буде». // 5.ua

5) 20 лютого 2018 року у День Героїв Небесної Сотні, Президент України підписав Закон про реінтеграцію Донбасу. Москва істерить…
«Подписанный украинским президентом Петром Порошенко закон о реинтеграции Донбасса противоречит минским договоренностям и закрепляет господдержку преступлений ВСУ, заявил постпред России при ОБСЕ Александр Лукашевич. «Закон о «реинтеграции» Донбасса прямо противоречит духу и букве минского «Комплекса мер», одобренного резолюцией СБ ООН 2202, закрепляет государственную поддержку преступлений ВСУ и радикалов-националистов Украины», – приводятся слова Лукашевича на официальной странице постпредства в Twitter. //tvzvezda.ru
КОМЕНТАР: Президент України П.О.Порошенко під час засідання Воєнного кабінету підписав Закон України «Про особливості державної політики із забезпечення державного суверенітету України на тимчасово окупованих територіях у Донецькій та Луганській областях». Глава держави наголосив, що 20 лютого назавжди увійде в історію України як день трагічний, коли Герої Небесної Сотні захистили наше право на майбутнє. Він нагадав також, що саме 20 лютого розпочалась військова агресія Російської федерації проти України. «Почалась вона з незаконної анексії Криму, і навіть медалі собі накарбували із датою 20 лютого», - зауважив він. Президент України підкреслив: «І не треба думати, що метою Російської Федерації був Крим чи Схід нашої держави. Впевнений, що метою є, була і залишається вся Україна. Безумовно, агресор не очікував опору, який був організований з перших днів агресії українським народом, волонтерами, які зруйнували плани, що готувались у найвищих кабінетах Кремля». «Я думаю, що буде глибоко символічно, якщо саме сьогодні, через чотири роки після початку агресії, але саме в цей день – 20 лютого, ми з вами обговоримо і я підпишу дуже важливий Закон – Закон «Про особливості державної політики із забезпечення державного суверенітету України на тимчасово окупованих територіях у Донецькій та Луганській областях», - зазначив П.О. Порошенко.
Глава держави наголосив на важливості цього документу. «Цей Закон, з одного боку, відображає мою стратегію, як Президента, Верховного Головнокомандувача із повернення окупованих територій під український суверенітет. В цьому Законі ми кваліфікуємо російську державу – як державу-агресора. І це закріплено на законодавчому рівні. В цьому Законі юридично визначено, що саме Російська федерація окупувала наші території. Цей Закон суттєво посилює правову базу застосування Збройних Сил України і інших силових підрозділів для оборони нашої держави», - підкреслив П.О. Порошенко. Водночас, за його словами, цей Закон визначає, встановлює основні параметри захисту громадянських прав і свобод цивільного населення. «І дуже важливо, що цей Закон забезпечує правовий механізм, в тому числі політико-дипломатичним шляхом, повернення цих територій», - наголосив Глава держави.
Він нагадав, що наприкінці минулого року передав Закон в Парламент та подякував Голові Верховної Ради А.Парубію за чітку організацію роботи, всебічне обговорення документа та забезпечення його підтримки майже конституційною більшістю голосів. «Водночас, я хочу наголосити, що цей Закон аж ніяк не порушує жодних міжнародних зобов’язань України, включаючи і Мінські домовленості, як це хоче представити зараз Російська федерація, виправдовуючи своє небажання, відвертий саботаж імплементації Мінських домовленостей», - сказав Глава держави.
Президент України також звернувся до народних депутатів, урядовців, Апарату Ради національної безпеки і оборони, зважаючи на те, що цей Закон є лише рамковим і потребує подальшого законодавчого забезпечення дій Збройних Сил України, дій інших силових підрозділів, підготувати необхідні нормативно-правові та законодавчі акти, спрямовані на вдосконалення правових механізмів відновлення територіальної цілісності нашої держави. Глава держави ще раз наголосив на важливості захисту не лише території, незалежності і суверенітету нашої держави, а й її національних та економічних інтересів.
«Ми не повинні втратити жодної можливості для того, щоб підготувати консолідовані претензії до держави-агресора – до Російської Федерації», - також підкреслив Глава держави і доручив Міністру закордонних справ України П.Клімкіну продовжити роботу із підготовки позовів щодо повного відшкодування країною-агресором всіх збитків, які були нею завдані. «Йдеться не лише про територіальні кроки нашої держави, не лише про політичні, не лише про створення міжнародної коаліції на підтримку України, а й відшкодування завданих збитків. Я впевнений в тому, що правову позицію треба буде узагальнити – як щодо захисту державних інтересів, так і щодо компенсації позицій окремих відомств, державних підприємств і підтримати приватні підприємства, які зазнали величезних збитків в результаті агресії», - підкреслив П.О.Порошенко. «Цей Закон фіксує наше право на самооборону відповідно до статті 51 Статуту ООН», - зазначив П.О.Порошенко та зауважив, що в даних умовах провідна роль для відсічі російської агресії лягає на плечі Збройних Сил України. Він доручив Міністру оборони України С.Полтораку та Начальнику Генерального штабу ЗСУ В.Муженку в найкоротші терміни подати відповідні пропозиції щодо зміни формату на виконання цього Закону, запропонувати кандидатуру Командувача об’єднаних сил, представити пропозиції щодо Положення про Об’єднаний оперативний штаб, представити Стратегічний замисел застосування ЗСУ, інших складових частин оборони, здійснити прийняття у підпорядкування Командувача об'єднаних сил визначених сил і засобів від інших складових сил безпеки і оборони. Президент України також звернувся до усіх учасників наради, зокрема до Секретаря РНБОУ О.Турчинова, Міністра внутрішніх справ А.Авакова та Голови Служби безпеки В.Грицака щодо підготовки нормативних актів на виконання цього Закону для забезпечення необхідного прямого підпорядкування Командувачу об’єднаних сил, уточнення механізму прийняття рішень, розширення і конкретизації цих кроків. //president.gov.ua

 



Понеділок, 26 Лютого 2018 12:21 | Переглядів: 283

Карта району


Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International

закрыть

Шрифт: [большой] [маленький]

Контраст: [белый] [синий] [зеленый] [черный]

[Сбросить настройки]