Офіційний сайт Запорізької районноі державної адміністраціі

Розділи

Календар

« Квітень 2024 »
Пн 1 8 15 22 29
Вт 2 9 16 23 30
Ср 3 10 17 24  
Чт 4 11 18 25  
Пт 5 12 19 26  
Сб 6 13 20 27  
Нд 7 14 21 28  

Пошук

Новини

Підсумки роботи зі зверненнями громадян у І півріччі 2019 року та забезпечення виконання в Запорізькому районі вимог законодавства України щодо розгляду звернень громадян

Запорізькою районною державною адміністрацією протягом 1 півріччя 2019 року проводилася системна робота, спрямована на забезпечення розгляду звернень громадян відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
Належна увага приділяється організації прийому громадян з особистих питань керівництвом райдержадміністрації. Розпорядженням голови райдержадміністрації затверджено графіки особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації.
До райдержадміністрації протягом січня-червня 2019 року надійшло 115 звернень. Протягом звітного періоду звернулося 454 громадян, що на 239 громадян (або 111 %) більше ніж за минулий рік (215 громадян).
За характером основних питань (117), що порушували громадяни у звітному періоді чисельне місце займають питання соціального захисту – 49 (41%), комунального господарства – 26 (22%) та аграрної політики і земельних відносин – 13 (11%). Серед усіх звернень (115) 7 % від загальної кількості складають колективні (8).
За результатами розгляду звернень (115): громадянам надано роз’яснення 68, вирішено позитивно 40 звернень, інші звернення 7 знаходяться в стадії розгляду, відмовлень у розгляді звернень не було.
Звернення громадян, що надійшли до райдержадміністрації з Урядової гарячої лінії, реєструються в електронній базі документообігу “Optima – WorkFlow” з окремими порядковими номерами. Загальна кількість таких звернень за І півріччя 2019 року складає 155 звернень.
Звернення, які надходять з Обласного контактного центру також реєструються в електронній базі документообігу “Optima – WorkFlow” за окремими порядковими номерами. За звітний період надійшло 44 звернень.
З початку 2019 року згідно затвердженого графіка керівництвом райдержадміністрації планувалося провести 4 прямих «гарячих» телефонних лінії, з них проведено 3, під час яких звернулося 4 громадянина. Заявникам були надані відповідні кваліфіковані роз’яснення.
Усі звернення, які надходять до райдержадміністрації, уважно розглядаються, викладені в них факти ретельно перевіряються, докладаються конкретні зусилля до вирішення проблем заявників в рамках чинного законодавства. Усім надано вичерпні роз’яснення щодо можливих шляхів вирішення питань.

Відділ організаційної роботи, діловодства і контролю апарату райдержадміністрації



Середа, 10 Липня 2019 13:48 | Переглядів: 130

Карта району


Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International

закрыть

Шрифт: [большой] [маленький]

Контраст: [белый] [синий] [зеленый] [черный]

[Сбросить настройки]