Новини з податкової
Чи передбачена відповідальність центрів сервісного обслуговування у разі відсутності гарантійного ремонту РРО у визначені строки?
Відповідно до ст. 14 Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі громадського харчування та послуг» центри сервісного обслуговування зобов’язані при виході з ладу реєстратора розрахункових операцій забезпечувати відновлення його роботи протягом 7 робочих днів, а у разі незабезпечення його гарантійного ремонту, не пізніше сьомого робочого дня з дня прийняття в ремонт РРО ввести в експлуатацію, належним чином зареєстрований на суб’єкта господарювання, резервний РРО.
Згідно зі ст. 17 прим. 1 Закону № 265 за порушення вимог Закону № 265 до центрів сервісного обслуговування, що забезпечують гарантійний ремонт РРО, за рішенням контролюючого органу, який здійснює фактичні перевірки суб’єктів господарювання відповідно до Податкового кодексу України, застосовуються фінансові санкції у таких розмірах:
у разі незабезпечення гарантійного ремонту РРО у строки, встановлені Законом № 265, та невведення в експлуатацію належним чином зареєстрованого на суб’єкта господарювання резервного РРО – у розмірі п’яти мінімальних заробітних плат, встановлених законом на 1 січня податкового (звітного) року.
Переглядів: 149