Новини
Для жителів області найбільш актуальними є питання соціального захисту
Про це свідчать підсумки роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2017 року. Так, до обласної державної адміністрації протягом цього періоду надійшло 2091 звернення громадян, що у порівнянні з аналогічним періодом 2016 року на 316 більше.
Крім цього, на спеціальну електронну пошту облдержадміністрації gromada@zoda.gov.ua, яка функціонує на офіційному веб-порталі облдержадміністрації, надійшло 140 електронних звернень (І півріччя 2016 -139).
Серед загальної кількості звернень 95,9% складають заяви (клопотання); 3,7 % – скарги; 0,4 % – пропозиції.
Від вищих органів державної влади України, до яких звернулися жителі області, на розгляд та виконання надійшло 420 звернень (на 27 звернень менше, ніж за аналогічний період 2016 року).
Як свідчить моніторинг надходження звернень за територіальною ознакою, найбільше звернень до облдержадміністрації (1276 або 61%) та центральних органів (225 або 53,6 %) надійшло від жителів міста Запоріжжя.
Серед районів області за кількістю звернень лідирують Запорізький (110), Михайлівський (55), Кам’янсько-Дніпровський (53), Василівський (52) та Гуляйпільський (48) райони.
З урахуванням колективних звернень (134) до облдержадміністрації звернулися 7784 громадянина, якими порушено 2354 різноманітних питання (І півріччя 2016 року – 2228 питань).
Найбільш актуальними для жителів області залишалися питання соціального захисту, житлової політики, комунального господарства, охорони здоров’я та аграрної політики.
Найчастіше у звітному періоді громадяни порушували у своїх зверненнях питання соціального захисту – 1137 (48,3 %), які стосувалися надання матеріальної допомоги на лікування, призначення субсидій, отримання соціальних виплат, правильності обчислення пенсії та збільшення її розміру.
Друге місце за актуальністю, як і в попередні роки, посідають питання житлової політики – 211 (10,1 %). Громадяни порушували питання з приводу поліпшення житлових умов, передачі житлових будинків, гуртожитків до комунальної власності, об’єднання мешканців багатоквартирних будинків, кредитування житлового будівництва.
На третьому місці за актуальністю перебувають питання комунального господарства – 168 (7,1%) від загальної кількості 199) щодо тарифів та розрахунків за оплату житлово-комунальних послуг, якості надання житлово-комунальних послуг, необхідності проведення ремонту та фактів незадовільного утримання житлового фонду і прибудинкових територій.
Четверте місце посіли питання охорони здоров’я – 166 (7,1 %), що на 59 менше порівняно з аналогічним показником минулого року. У цій тематичній групі громадяни найчастіше порушували питання щодо надання безоплатної медичної допомоги, забезпечення ліками в рамках державної програми «Доступні ліки», неналежного функціонування державних і комунальних лікувальних закладів, неправомірних дій працівників закладів охорони здоров’я.
Замикають першу п’ятірку за актуальністю питання аграрної політики і земельних відносин – 159 (6,8 %). Громадяни традиційно порушували питання щодо індивідуального землекористування і присадибного господарства, приватизації земельних ділянок, розрахунків за здані в оренду паї, діяльності окремих сільгосппідприємств.
Більша частина звернень надійшла від громадян, що потребують соціального захисту та підтримки, їх питома вага склала 68,3%, зокрема: за соціальним станом – від пенсіонерів 498 звернень; за категоріями громадян – 931 звернення, а саме: від учасників війни, бойових дій – 89 звернень (з них учасників АТО – 26), матерів-героїнь – 8, інвалідів І, ІІ, ІІІ групи – 526, ветеранів праці – 89, дітей війни – 163, багатодітних сімей та одиноких матерів – 44.
За підсумками розгляду звернень позитивно вирішено 487 питань (23,3% від загальної кількості звернень); направлено за належністю 449 звернень (21,5%), не підлягали розгляду 37 звернень (1,8 %), повернуто авторові п’ять звернень (0,2 %). Значній кількості заявників (43,5 %) надано роз’яснення з посиланням на правові норми або повідомлено про необхідність вжиття додаткових дій для подальшого розв’язання порушених проблем.
Про результативність розгляду свідчить незначна кількість повторних звернень – 28 (1,3%) протягом першого півріччя 2017 року.
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю
П'ятниця, 14 Липня 2017 15:20 | Переглядів: 490