Новини з податкової
В яких випадках проводиться розпломбування РРО центрами сервісного обслуговування?
Згідно з п. 9 розд. II Порядку опломбування реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 № 547, розпломбування реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) та вилучення довідки про опломбування здійснюються центрами сервісного обслуговування (далі – ЦСО), з яким суб’єктом господарювання укладено договір про технічне обслуговування та ремонт РРО, у таких випадках:
необхідність доступу до внутрішніх вузлів РРО для проведення ремонту, якщо це передбачено експлуатаційними документами виробника;
за рішенням контролюючого органу;
перед скасуванням реєстрації РРО (крім випадків виявлення невідповідності конструкції та/або програмного забезпечення РРО документації виробника);
порушення цілісності пломб та/або засобів контролю, закінчення строку використання засобів контролю;
припинення дії договору про технічне обслуговування та ремонт РРО;
перехід на технічне обслуговування до іншого ЦСО.
Переглядів: 211