Новини
«Велике будівництво»: на запорізьких мостах готуються до монтажу наступних секцій
Днями на вантовому мосту автотранспортної магістралі через р. Дніпро в м. Запоріжжя працював кран “Захарій”. За його допомогою мостобудівники виконували монтаж допоміжних конструкцій на тимчасових опорах. Вони необхідні для монтажу секцій прогонової будови мосту.
Як повідомили у Службі автомобільних доріг у Запорізькій області, наступного разу плавкран доставить з будмайданчика в районі Кривої бухти секцію, яку буде змонтовано вже на низову частину вантового мосту.
За сприятливих погодних умов монтаж першої секції низової частини вантового мосту повинен відбутись за тиждень.
Вантовий міст входить до складу Автотранспортної магістралі через річку Дніпро в м. Запоріжжя, що складається з 6 транспортних розв'язок та 27 штучних споруд.
Запорізькі мости стали найбільшим об'єктом програми Президента України "Велике будівництво".
Нагадаємо, що повністю закінчити будівництво запорізьких мостів будівельники обіцяють у другій половині 2022 року. Щоб встигнути в терміни, роботи тривають цілодобово, а понад 500 осіб працюють у три зміни.
Також після відкриття для руху транспорту верхової частини балкового мосту через р. Старий Дніпро, мостобудівники перейшли в активну фазу робіт на низовій частині мосту.
В середині літа завершили поздовжнє насування прогонової будови споруди № 4 (балковий міст) та почали зведення та облаштування підходів до нього (споруди №№ 3 та 5).
Станом на сьогодні, 5 жовтня, мостобудівники готуються до бетонування першої захватки на підході до низової частини балкового мосту з боку Хортицького району, та бетонування останніх двох захваток на підході з боку острова Хортиця.
Наразі на цих спорудах відбувається процес армування плити проїзду. Якщо дозволить погода, бетонування першої захватки плити проїзду споруди № 3 планують розпочати вже 10 жовтня. Бетонування 8-ї та 9-ї (останніх) захваток п’ятої споруди планують на 11 жовтня. Довжина останніх захваток на споруді № 5 — 53 метри.
Окрім цього, мостобудівники виконують й армування наступних захваток бетонування пілону — водночас роботи ведуться на так званих “верхній” та “нижній” “ногах” пілону.
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ЗОДА
Середа, 06 Жовтня 2021 10:42 | Переглядів: 226