Офіційний сайт Запорізької районноі державної адміністраціі

Розділи

Календар

« Березень 2024 »
Пн   4 11 18 25
Вт   5 12 19 26
Ср   6 13 20 27
Чт   7 14 21 28
Пт 1 8 15 22 29
Сб 2 9 16 23 30
Нд 3 10 17 24 31

Пошук

Новини

Роз’яснення щодо оскарження висновку щорічного оцінювання, що містить негативну оцінку за результатами оцінювання службової діяльності державних службовців

Відповідно до пункту 3 частини третьої статті 13 Закону України від 10 грудня 2015 року № 889-УІІІ «Про державну службу» (далі - Закон) НАДС роз’яснює.
Згідно з пунктом 10 частини першої статті 7, частини сьомої статті 44 Закону державний службовець має право на оскарження в установленому законом порядку висновку, що містить негативну оцінку за результатами оцінювання його службової діяльності у порядку, визначеному статтею 11 Закону.
У разі незгоди із висновком, що містить негативну оцінку за результатами оцінювання службової діяльності, державний службовець у місячний строк з дня, коли його ознайомлено з результатами оцінювання, може подати керівнику державної служби скаргу із зазначенням зауваження до балів за виконання того чи іншого завдання та фактів, які спростовують критерії згаданому балу, у порядку, встановленому частиною першою статті 11 Закону та пунктами 42-43 Типового порядку проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 серпня 2017 року № 640 (далі - Типовий порядок).
Згідно з частиною сьомою статті 44 Закону та пунктом 41 Типового порядку висновок щодо результатів оцінювання з негативною оцінкою може бути оскаржений державним службовцем. Висновок щодо результатів оцінювання з позитивною або відмінною оцінкою оскарженню не підлягає.
Державний службовець, який оскаржує висновок щодо результатів оцінювання з негативною оцінкою, може вимагати від керівника державної служби утворення комісії для перевірки викладених у скарзі фактів.
Керівник державної служби має розглянути таку скаргу у порядку, встановленому частинами другою та третьою статті 11 Закону. 
Остаточна відповідь керівника державної служби за результатами розгляду скарги має бути надана не пізніше 20 календарних днів з дня отримання скарги.
Відповідно до пункту 43 Типового порядку висновок щодо результатів оцінювання окремого державного службовця скасовується суб’єктом призначення або судом.
Не підлягає скасуванню висновок щодо результатів оцінювання, якщо допущені процедурні порушення, які не впливають на результати оцінювання.
Частиною четвертою статті 11 Закону встановлено, що у разі неотримання в установлений частиною третьою статті 11 Закону строк (20 днів) обґрунтованої відповіді на скаргу або незгоди з відповіддю керівника державної служби державний службовець може звернутися із відповідною скаргою до центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державної служби.
Скарга має відповідати вимогам, встановленим Порядком розгляду Національним агентством України з питань державної служби або його територіальними органами скарг державних службовців категорій «Б» і «В» щодо прийняття, проходження та припинення державної служби відповідно до Закону України «Про державну службу» або учасника конкурсу, який не пройшов конкурсний відбір на зайняття вакантної посади державної служби категорій «Б» і «В», затвердженим наказом НАДС від 19 червня 2018 року № 149 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 12 липня 2018 року за № 811/32263 (далі - Порядок розгляду скарг), а також пунктом 43 Типового порядку.
Пунктом 4 Порядку розгляду скарг передбачено, що скарга подається до НАДС або його територіального органу за місцезнаходженням державного органу, якого стосується оскарження.
НАДС розглядає скарги на дії (бездіяльність) державного органу, юрисдикція якого поширюється на всю територію України, та його посадових осіб, а територіальні органи НАДС - державного органу, юрисдикція якого поширюється на територію однієї або кількох областей, Автономної Республіки Крим, міст Києва і Севастополя, одного або кількох районів, міст обласного значення на відповідній території.
Скарга, подана з порушенням правил юрисдикції, передається за належністю до НАДС або до відповідного територіального органу в термін не більше п’яти днів з дня її одержання. Перебіг строку розгляду скарги починається з дня її реєстрації НАДС або територіальним органом, який розглядатиме скаргу відповідно до юрисдикції.
Скарга надсилається поштою або передається до НАДС чи його територіального органу особисто заявником або через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства.
До розгляду приймаються скарги, викладені письмово.
Скарга має відповідати вимогам до звернення, установленим Законом України «Про звернення громадян», а також обов’язково містити:
з
1) назву посади, яку обіймає державний службовець;
2) найменування державного органу чи прізвище, ім’я, по батькові та посаду особи, дії (бездіяльність) якого (якої) оскаржуються заявником;
3) виклад фактів порушення прав державних службовців, якими заявник обґрунтовує свої вимоги, із зазначенням фактів порушення його прав або перешкод у їх реалізації, що підтверджують вказані обставини;
4) рішення або копії рішень, які приймалися за зверненнями заявника раніше, а також копії інших документів, що можуть свідчити про порушення прав заявника (за наявності).
Додатково заявник може зазначати про пов’язані зі скаргою рішення державних органів або судів України.
Згідно з частиною шостою статті 11 Закону у разі, якщо негативна оцінка виставлена керівником державної служби, державний службовець може подати скаргу із зазначенням фактів порушення його прав або перешкод у їх реалізації безпосередньо до НАДС.
Слід звернути увагу, що така скарга може бути подана особою, безпосереднім керівником якої є керівник державної служби, наприклад, керівник самостійного структурного підрозділу (категорія «Б») або головний спеціаліст (категорія «В»), який підпорядковується безпосередньо керівнику державного органу (керівнику апарату) тощо.
У такому випадку скарга має бути подана та розглянута відповідно до Порядку проведення службового розслідування Національним агентством з питань державної служби або його територіальними органами стосовно керівника державної служби в державному органі чи державного службовця вищого органу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 червня 2016 року № 393.
Відповідно до пункту 8 зазначеної постанови у скарзі державного службовця повинно обов’язково зазначатися:
найменування та адреса уповноваженого органу, до якого подається скарга;
інформація про державного службовця:
- прізвище, ім’я та по батькові;
- найменування посади;
- зворотна адреса;
прізвище, ім’я та по батькові, найменування посади керівника державної служби в державному органі чи державного службовця вищого органу;
факти, що призвели до порушення прав державного службовця, встановлених Законом, керівником державної служби в державному органі чи державним службовцем вищого органу або створення перешкод у їх реалізації; вимога про проведення службового розслідування;
наявні у державного службовця рішення, які приймалися за результатами розгляду його скарг (висновки щодо проведення службових розслідувань), або їх копії. 
Скарга державного службовця стосовно оскарження висновку щодо результатів оцінювання з негативною оцінкою, виставленою державному службовцю безпосередньо керівником державної служби у державному органі, юрисдикція якого поширюється на всю територію України, подається до НАДС, а до територіальних органів НАДС - якщо оцінювання результатів службової діяльності проводилось безпосередньо керівником державної служби у державних органах, юрисдикція яких поширюється на територію однієї або кількох областей, мм. Києва і Севастополя, одного або кількох районів, міст обласного значення.
Абзацами другим та третім частини сьомої статті 11 Закону передбачено, що у разі виявлення порушень прав державного службовця або створення перешкод у їх реалізації винні у порушенні посадові особи повинні бути притягнуті до відповідальності, встановленої законом.
Порушені права державного службовця підлягають безумовному поновленню, а перешкоди в реалізації цих прав - усуненню.
Державний службовець має право оскаржити рішення, дії чи бездіяльність держаних органів та їх посадових осіб, що перешкоджають реалізації прав, наданих йому Законом, до суду.



Середа, 07 Листопада 2018 07:25 | Переглядів: 800

Карта району


Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International

закрыть

Шрифт: [большой] [маленький]

Контраст: [белый] [синий] [зеленый] [черный]

[Сбросить настройки]